"Komm Fifi...."

  • war vorhin in nem lädeli um mir kurz was zu essen holen. da schreit sone alte schrulle (sicher 80 jahre alt) quer durch den ganzen laden "fiiiiifiiii".... "wo biiiii-hiiiiisch?" und das sicher 5 minuten...


    ich denk mir noch die kleine töle findet die eh nie wieder... tami chönt ja bärndütsch schribe <gotit> naja.. item... die schreit u macht u tuet.. ha sä scho lang nüm gseh aber geng no ghört... när ufem wäg zur kasse zwüsche 2 gsteu düre när ghöri sä widr... "ah da bisch ja fifi".. ig ume egge u när hät mi dä dräcks-bärnhardiner fasch übersecklet... ääs riiiiieeeese schiff vomene köter!!!! ha gmeint da sig ä chueh usgrisse ir metzgerei... wie het die frou dä hund im griff???


    i meine het die sone grosse hung wüu si di chline no viu schnäuer würd verliere... ?


    usserdäm darf mäh hünd doch i läbensmittugschäfter gar nid ine näh???


    heit dir ou scho so chlini schock-erläbnis gha mit hünd? i ha grundsätzlech nid angscht vor dene viecher.. aber abere bstimmte grössi ä heide-respäkt.. ghört ja ou immer wieder wie ching bisse wärde.. wie hünd ufsmau abdräie etc.


    hets eventuell sogar bernhardiner oder kampfhund bsitzer da?

    ---

  • Zitat

    ume egge u när hät mi dä dräcks-bärnhardiner fasch übersecklet... ääs riiiiieeeese schiff vomene köter!!!! ha gmeint da sig ä chueh usgrisse ir metzgerei.


    also dini gschichte sind immer wieder geil zum läse <rofl> <rofl> <rofl> <rofl> <rofl> <rofl> <rofl> <rofl>

  • mir passiert eifach ou immer so schi**dräck... zieh das irgendwie a.. <what>


    schwöre man das isch SUV vomene hund gsi.. <nooo!>


    är und z grossi hei d schultere öpe glich höch gha.... guet das isch iz minim übertriebe... aber nid viu <rudi>


    bi gspannt öbs hie hundebsitzer vo so riese tütschi het und was die für erfahrige gmacht hei mit ihrem hund mit angerne mönsche... oder was haut d lüüt da mit dene blauwale u killerdelfine uf 4 pfote scho aus erläbt hei..

    ---

  • glaube kaum dass du hier viele hundebesitzer findest.
    wer will schon hundehaare im honda <aetsch>

    so long,
    beelow

  • Zitat

    glaube kaum dass du hier viele hundebesitzer findest.
    wer will schon hundehaare im honda


    dann frag mal Tee's "beste Kollegin" <rofl> <rofl> :D <laughing>

  • <rofl> <rofl> <rofl> ich wurde als Kind mal von einem umgerannt und hatte gerade ne neue Jacke bekommen. Hatte danach sogar Risse drin vom dem "SUV auf Pfoten" :D

  • :D immer diese freitags-nachmittag-stimmung - die passt mir gar nicht (zitat mein chef fast jeden freitag-nachmittag)....


    geile story - wenn ich jemanden "fifiiii" rufen höre denke ich eher an so eine kleine kläffende drecks töhle als an ein "SUV auf pfoten"... <laughing>


    zum thema hunde kann ich nur sagen - ich hasse die viecher!!
    ein hund kommt mir nie ins haus - ist so weil ist so!!

  • bin kurz ot im eigenen thread.... schade ist der geburi thread geschlossen... hätte noch die freitag abend ergänzung zur donnerstag nacht version ;) hat aber nix mit hunden zu tun <rudi>

    ---

  • chi: ich weiss das du mühe hast mit meine threads im OT bereich.. meide sie doch wenn sie dir nicht passen.. oder was möchtest du mir sagen?

    ---

  • Wurde als Kind von so einem Bless-Verschnitt gebissen.. heute gäb ich dem nen Fusstritt dass er liegen bleiben würd.. <devil>


    Aber grundsätzlich liebe ich Tiere.. vorallem auch Hunde.. sind doch coole Tiere!


    Letzthin sah ich mal eine "kleine" Frau mit so einem Wolfshund heissen die glaub.. jedenfalls ein Riesentier, das mir sicher fast auch auf Bauch-Brusthöhe war mit den Zähnen (ich bin 1.86!).. krass.. da fragte ich mich auch, was die macht wenn der Hund mal durchdreht.. <sick> <sick>


    spyker

  • damn.. scho wieder eine wo ä spruch vo mir ir sig het :D vou trendig :D


    spyker: genau das meini.. und sones tier isch ja würklech ä haubi waffe..

    ---

  • Zitat

    Original von S-treetfïghter
    und sones tier isch ja würklech ä haubi waffe..


    für dich giftzwergebohnestange scho.. <mean>

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

    <ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

  • Zitat

    Original von Tee


    für dich giftzwergebohnestange scho.. <mean>


    drum machi iz thaiboxe du rollmops..

    ---

  • Zitat

    Original von S-treetfïghter
    drum machi iz thaiboxe du rollmops..


    ...und wirsch regelmässige vo de 12jährige meiteli wo ersch grad agfange hend vermöblet, busfahrer du.. :D

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

    <ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!